رطوبت زدا

آیا حضور نم روی دیوار ساختمان، روی وسایل و در هوای محل شما را آزار می دهد و نیاز دارید از رطوبت زدا استفاده کنید؟ البته شاید تا به حال اصلا به این موضوع توجه نکرده و هوا را خشک فرض می کردید، در حالی که محل شما مقدار زیادی رطوبت را در خود جای داده است.

وجود رطوبت در فضای شما می تواند باعث آسیب رسیدن به تجهیزات یا مواد شما شود، رطوبت می تواند در فصول مختلف یا دما های مختلف تغییر کند و ایجاد رطوبت در بسیاری از فضاها می تواند بسیار مضر باشد، در بسیاری از صنایع نیز رطوبت در حد بسیار کم نیز بسیار بسیار خطرناک است.

رطوبت زدا چیست؟

رطوبت گیر یا رطوبت زدا، وسیله‌ ای است که موجب کاهش رطوبت محیط منزل یا محل کار شما می‌ شود. به طور کلی رطوب زدا نوعی وسیله صنعتی است که معمولاً با هدف سلامت و آسایش و یا برای از بین بردن بوی کپک زدگی، سطح رطوبت در هوا را کاهش می دهد.

رطوبت زدا چیست؟

با بیان ساده تر می توان گفت که، دستگاه رطوبت زدا هوا برای کاهش سطح رطوبت در هر محیطی قابل استفاده است.

کاربرد رطوبت زدا

  • مدیریت آلرژی در محیط خانه

رطوبت بالا می تواند سبب ایجاد انواع آلرژی های خانگی شایع مانند آلودگی های گرد و غباری، باکتری های هوا دهی مضر شود که می تواند به سرعت در شرایط رطوبت رشد و تکثیر شوند. حفظ رطوبت کمتر از ۶۰٪ باعث می شود که فضای شما برای این عوامل آلرژی فضای خشکی بوده و به شما در بهبود علائم آلرژی کمک می کند.

  • کنترل آفت با رطوبت زدا

رطوبت بالا محیطی مناسب جهت رشد و تکثیر انوع حشرات مزاحم، سوسکها، عنکبوت ها و … می باشد. کنترل رطوبت هوا باعث از بین رفتن کامل شرایط رشد حشرات و حیوانات کوچک در فضای خانه خواهد شد.

  • جلوگیری از رشد قارچ و کپک ها

نگه داشتن سطح رطوبت در حد استاندارد از رشد قارچ ها، کپک ها و عوامل بیماری زای موجود در هوا کاملا جلوگیری می کند. استفاده منظم از رطوبت گیری می تواند محیط و شرایط رشد این عوامل مخرب را از بین ببرد.

رطوبت زدا تروتک

از جمله رطوبت گیر های معروف و با کیفیت بازار می توان به رطوبت گیر های تروتک اشاره کرد، که دارای ویژگی های تنظیم کنندگی و کنترل کیفیت هوا است. رطوبت زدا تروتک، با قابلیت رطوبت زدایی تا 50 لیتر در روز و قابلیت خشک کن لباس، و همچنین تنظیم هوای محیط های در حال ساخت و ساز، همه ی کارکرد های یک رطوبت گیر مدرن را در اختیار شما قرار می دهد.

فیلتر دستگاه رطوبت زدا تروتک موی حیوانات، کرک، پرز و… را از بین می برد و شما می توانید فیلتر این دستگاه را به راحتی شستشو دهید و نیازی به تغییر فیلتر در طی زمان ندارید.

قیمت رطوبت زدا

قیمت های متغییر و زیادی برای رطوبت زدا های تروتک تعریف شده اند که متاسفانه بسیار گران تر از قیمت اصلی آن هستند و در صورت ارزان بودن نیز شک نکنید که محصولی تقلبی را با نام رطوبت زدا اصل به شما می فروشند.

قیمت رطوبت زدا

اگر می خواهید از قیمت های دقیق و اصلی رطوبت زدا های تروتک اطلاع داشته باشید، به سایت اینترنتی آپیکو مراجعه فرمائید.

نمایندگی رطوبت زدا

متاسفانه امروزه افراد سودجو و کلاهبردار به راحتی محصولات تقلبی را با نام تروتک اصل با قیمتی ارزان به دست مردم می رسانند. شرکت آپیکو تنها نمایندگی تروتک آلمان در ایران است، و شما می توانید قطعات اصل و اورجینال تروتک را از آپیکو خریداری فرمائید.

نمایندگی رطوبت زدا

حتماً به این نکته توجه کنید که سایر فروشگاه هایی که با نام تروتک اصل فعالیت می کنند کاملاً محصولات غیر اصل و کپی را به شما می فروشند یا اگر هم اصل باشد از آپیکو محصولات خود را خریداری کرده اند و شما با قیمت بیشتر از آپیکو آن محصول را خریداری می کنید.

خرید رطوبت زدا از آپیکو

شرکت آپیکو نماینده رسمی و انحصاری برند تروتک آلمان در ایران است که این شرکت ارئه دهنده محصولات وسیعی از جمله رطوبت زدا در سراسر دنیا می باشد. شما می توانید تمامی محصولات تروتک را با قیمتی مناسب و ضمانت اصلی کالا از آپیکو خریداری فرمائید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *